Chcete být úspěšný?

Každý z nás si dává nějaké předsevzetí, cíle, které se snaží splnit. Pokud se nám to podaří, ten slastný pocit z úspěchu je nepopsatelný. Podle slovníku znamená úspěch dosažení cíle, přičemž cíl není definován. Nejen v soukromém životě, ale i v práci se cítíme dobře, jen když jsme úspěšní v tom co děláme.

Na to, aby se vám dařilo být úspěšný nabízíme pár užitečných rad. Jejich uvědoměním a dodržováním budete jistě o krok více vpřed svému úspěchu před ostatními.

Udělejte dojem. I vy jste se setkali s někým kdo vyzařoval jakousi energii? Určitě se vám tento člověk vryl do paměti. Pamatujte na to, že i vy máte v sobě jakýsi vnitřní akumulátor, kterým dokážete vyzařovat energii. Tak to udělejte. Pokud se vám podaří vzbudit dojem už jen samotnou přítomností, vzbudíte obdiv lidí a ti si vás navždy zapamatují.
Nadchněte se. Snažte se, abyste to co děláte, dělali s nadšením a vášní. Pouze tehdy budete ve svém řízení úspěšný. Nejlépe to můžeme pochopit na příkladu dvou dětí. Dokud jedno chodí na klavír z přesvědčení rodičů, druhé z vlastního přesvědčení. Kterému z dětí se bude více dařit ve hře na klavír. Samozřejmě tomu druhému. A tak je to i v případě dospělých, či v soukromém, nebo pracovním životě.
Víra hory přenáší. Myslete pozitivně. Nežeňte se za nerealistický cíli, ale zůstaňte stát pevnýma nohama na zemi. Ne myšlením a vírou dosáhnete úspěch, ale prací, námahou a úsilím. Sny bez práce a úsilí zůstanou pouhými představami.
Jezte zdravě. Snažte se tedy jíst zdravě, posílíte tak své tělo. Výživa je důležitým zdrojem energie a energie je základním stavebním kamenem úspěchu, který vyžaduje nadstandardní výkony.
Vylučte ze svého slovníku slovo "možná". Pokud s nějakým nápadem, nebo myšlenkou nebudete souhlasit, řekněte rovnou ne. Je to lepší než "ano, ale ..." S takovým postojem se totiž nikdy nedostanete dál, protože nikdy nezačnete jednat. Nerozhodní lidé mají problém odhodlat se k činům. Proto vymažte ze svého slovníku slova jako "mohl bych, měl bych, kdyby, snad ..."
Vedení je síla. Celoživotní vzdělávání je stále důležitější a stává se jedním z rozhodujících faktorů úspěchu. Požadavky budoucnosti neklesají, nýbrž právě naopak. Proto se snažte udržovat své znalosti vždy na vysoké úrovni.

3 komentáře:

hankavranova řekl(a)...

Tak právě úspěch je něco, co v současné době bohužel nemám. Ještě nedávno jsem měla vlastní firmu. Bohužel postupem času se dostala do ztráty a nedávno jsem si musela projít procesem likvidace s.r.o. Nebylo pro mě úplně jednoduché takto přijít o něco, co jsem dlouhá léta budovala. Takový je ale život, no.

Roman Brázda řekl(a)...

Kdo by v dnešní době nechtěl úspěch. :) Já jsem se třeba před nějakou dobou rozhodl pro založení s.r.o. a rozjezd vlastního podnikání. Je pravda, že jsem si na to teda asi nevybral úplně tu nejvhodnější dobu, ale věřím tomu, že to zvládnu. Snad tomu tak opravdu bude. :)

janavlac řekl(a)...

Já teda doufám, že mě taky potká úspěch. :) Chystám se teď splnit si svůj sen a budu si otevírat vlastní kavárničku. Prostor už mám, ale musím vyřešit ještě plno věcí. Bude to ještě pár měsíců trvat. Teď teprve jsem se například na internetu dívala na takové ty pákové kávovary do kaváren. Vidím to tak, že asi koupím nějaký tady odtud https://www.atfornax.cz/k:1138/kavovary/ Povedlo se mi tam najít jeden, který by byl úplně ideální.

Okomentovat