Jak se stát bohatým člověkem?

Nevím. Ale jdu to na sobě vyzkoušet. Četl jsem jeden článek, kde se fakta zakládají na různých studiích univerzit a výzkumných ústavů. Píše se tam, že bohatí lidé jsou jednou z nejšťastnějších skupin. Dovolím si tvrdit, že všude ve světě.

Vyplývá to z toho, že peníze přinášejí svobodu (více peněz, ještě více svobody), zatímco málo peněz až chudoba přináší stále větší závislost na druhých lidech - zaměstnavatel, rodič, charita, ...

V životě přitom platí oboustranná závislost: pokud peníze dělají člověka šťastným, tak štěstí dělá člověka bohatým. Proto pokud nemáte peníze, buďte šťastni a je možné, že jednou přijdou a budou chodit stále a více. Nemůžu to dokázat, jdu to vyzkoušet na sobě. Mám na to celý život.

Kdo se zapojí také?

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Váš názor je velice zajímavý. Věřím tomu, že se najde dost hlupáků, kteří Vám tyto řeči uvěří. Ovšem z těch, kteří ve frontě na rozum nechyběli, se k Vám nepřidá NIKDO!!!

Kdybych neměla obavy, že když se podepíšu, budou mě lidé jako Vy obtěžovat, připojila bych i parafu.

Anonymní řekl(a)...

skvělý myšlenky.Na co myslime to se stava.Věřím tomu a každy by chtěl byt bohaty a kdo ne,tak keca,každy chce mit spoustu penez,ale už malo lidi je pro to vše něco udělat.Každy si mysli že je vše zadarmo a že všechno pada do klína ale tak to neni.Všechno se musí vybojovat proto je jen 5 procent uspěšnosti.A plyne s toho to,že nejhorší lidská vlastnost je lenost a hloupost.Mit na veci svuj nazor je pecka a pro uspešnej a bohatej život udelam maximum,protože vítězství bez boje nema smysl..good luck ostatním..

Lukáš H. řekl(a)...

Velmi dobře řečeno,

lenost je snad naše nejhorší lidská vlastnost. Vše nejlepší, nejrychlejší, nejlevnější, ale.. cože? Musím proto vyplout ze svého pohodlného života? Tak to ne!

Bohatí lidé, chudí lidé. Bohatý může být nešťastný stejně jako chudý. Podle svého vzoru tvrdím, že peníze jsou jen energie, ale samozřejmě - k naší svobodě je potřebujeme - můj názor.

Nabádat lidi na práce a systémy, ze kterých se pak vyvrbí pouliční prodej, nebo nabízení voňavek známým a kamarádům. Neříkám, že to nemůže fungovat. Může, ale v době internetu je to ztracený čas! Platit za kávičku, metro, trávit tím svůj čas, vysvětlovat, vnucovat svou příležitost. O tom to přeci být nemá a není! Systém má pracovat ve Váš prospěch a ne, že se pro něj budete lopotit! Jezděte na vlně on-line...

http://www.jakuspetvmlm.com/vseznalek

Anonymní řekl(a)...

Taky dobrý nazor na věc každa firma ma naký system a u každé to jinak funguje je to neuveřitelny mit za nic uplě všechno.Je to jen o přemyšlení jak menit věci kolem sebe změna je život a stereotyp je to nejhorší jak v osobním tak v pracovním životě..jaky si to člověk uděla takový to ma..změna není těžká,mnohem těžší je žít neuspěšnej život..

janavlac řekl(a)...

Já si myslím, že pokud člověk chce zbohatnout, tak prvně musí taky něco investovat. Mám například kamaráda, který zbohatl na investici do kryptoměn. Na mě je toto ale moc velký risk. Mě lákají spíše různé investiční kovy. Na těch sice tolik člověk nezbohatne, ale jako forma uložení peněz jsou skvělé.

Tom Veselý řekl(a)...

Ona ta cesta k bohatství umí být pěkně trnitá. Já například už několik let podnikám a zhruba první dva roky jsem o tom, že se mi někdy bude dařit nebyl ani zdaleka přesvědčen. Spíše naopak. Na spoustě věcí jsem ale začal tvrději pracovat a teď se mi daří více než kdy dřív. Jsem za to velice rád. Dokonce teď přemýšlím i nad tím, jestli by se mi nevyplatilo založení s.r.o.

František Klapal řekl(a)...

Já jednoznačně souhlasím s janavlac. Pokud chcete zbohatnout, musíte být ochotni něco investovat. Já se teda určitě nepovažuji za boháče, ale díky své firmě, která mi vydělává se nemám špatně. A investuji do ní prakticky pořád. Teď jsme například do výroby kupovali nové šroubové kompresory za skoro 100 tisíc.

Roman Brázda řekl(a)...

Ono to určitě není jednoduché. Pokud člověk chce aby jeho podnikání prosperovalo, tak to chce spoustu úsilí. Já už jsem do své firmy investoval opravdu hodně energie a myslím si, že jen díky tomu se mi teď tak daří. Dostal jsem se do bodu, kdy už prostě nejsem schopen všechno zajišťovat sám, takže například o věci jako je akvizice klientů se mi odnedávna stará jedna externí firma.

Okomentovat