Jak si uspořádat život?

Jak jsem se tak probíjel jedním z dnů, které žiji na tomto světě, uvědomil jsem si, že žiji v neskutečném chaosu. Chaosu, který mi podkopával jakékoli úsilí, podkopával cokoliv, o co jsem se snažil. Ničil moje osobní zásady. V té době jsem poznal jednoho úžasného člověka, který mi řekl, že svůj život musím začít uklízet.

Postupně jsem si nejenže debordelizoval svůj život, ale naučil se mít pořádek v myšlenkách. Začalo se mi víc dařit. Ale jak jsem začal uklízet?

První věcí, kterou jsem si musel při úklidu svého života uvědomit, bylo to, že cokoliv jsem vykonal, vykonávám a budu vykonávat, ovlivní nejen mě, ale i mé okolí. Základem toho, abych si vlastně mohl uklidit svůj vlastní život, bylo uvědomění si vlastní kvality. Vlastní ceny na trhu mého života. Ano, tam to všechno začalo.

Mé myšlenky jsem si všechny seřadil, začal zapisovat, analyzovat, hledat chyby. Podařilo se mi vytvořit systém debordelizace mého vlastního života. Tento systém vám zde rád popíšu, budu však rád, pokud jej nebude brát jako doslovný návod, ale jako můj subjektivní pohled na věc. Tento pohled si můžete upravit tak, aby vyhovoval právě vaší osobnosti.

1. Zastav

Je prvním krokem, který dělám ve chvíli, kdy zase začíná být v mém životě chaos. Chybou našeho života je to, že se díváme dozadu. Díváme se na věci, které se prostě staly a už je nezměníme. Nemyslíte si, že je to zbytečné? Není zbytečné utíkat někam a nevědět kam? Podívej se, prosím, na kalendář. Uvědom si, jaký je datum. Zamysli se ... .. není dobře žít v minulosti a ani mít velké oči pro budoucnost. To, co musíš udělat, je žít ZDE a TEĎ. TADY v tomto okamžiku. Neboť tvůj den má jen 24 hodin. Využij je naplno.

2. Neplač, že zapadlo slunce, protože slzy ti zabrání vidět hvězdy

Uvědomuješ si, jak je svět úžasný? Pokud se ohlédnu kolem sebe, zjišťuji, kolik nádhery na mě číhá z každého rohu světa. Ať už spatřím nádherný východ slunce nebo budu vidět lidi se smát. Toto uvědomění si, že svět, ve kterém žijeme, je plný pozitiva, nás nejen donutí kráčet pevněji, uklidí náš život, ale ukáže nám, že naše problémy jsou ničím. Každý problém se dá řešit. Neexistuje neřešitelný problém. Vyřeš své problémy a usmívej se na svět, protože je úžasný.

3. Motivuj se svým prostředím

Nezapomeň, že i tvé prostředí kolem tebe musí být startem tvé změny. Sedni si ve svém pokoji a podívej se, co tě obklopuje. Zkus se podívat na to, co tě ovlivňuje. Ať se jedna o jakoukoliv maličkost. Ukliď si kolem sebe jakoukoliv věc, která by tě mohla demotivovat. Obklop se svým úspěchem.

Tím, že jsi učinil tyto kroky, zjistíš, že se začal zlepšovat tvůj život, vytvoříš si v těchto krocích preciznost. Začneš mít pořádek v chaosu. Problémy z tvého života zmizí a náplní ho úsměv, motivace a časem i úspěch. Tak udělej krok k úspěchu. Vykroč.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

tak tohle je přesně můj případ, moc děkuju:)

Anonymní řekl(a)...

Díkes za "návod", očividně jsem potřebovala přesvědčit, že nejsem sama, která má v životě chaos.
Začala jsem si myslet, že jsem divná, ale teď vím, že se dá všechno napravit!

Děkuju!

terinator19 řekl(a)...

Mít uspořádaný život je základ. Nicméně uznávám, že tady máte super tipy. Já například podnikám, takže moc dobře vím, jak je toto důležité. Pracuji hlavně z domu a mám virtuální sídlo firmy, takže v tomto to mám o trochu těžší. Ono oddělit rodinný život a pracovní, když oba máte pod jednou střechou také není úplně snadné.

hankavranova řekl(a)...

Právě k tomu, abych si trochu svůj život uspořádala jsem byla donucená v momentě, kdy jsem ve své bývalé práci měla dost vážný pracovní úraz. Byla jsem kvůli tomu doma skoro měsíc a půl. Mohlo to ale být vážnější. Náhrada za bolest ze strany firmy naštěstí nebyla problémem, ale i tak jsem se rozhodla vše přehodnotit a začala se dívat po méně riskantním zaměstnání. Myslím si, že jsem dobře udělala.

Okomentovat