Máš svůj sen?

Máš svůj sen, chceš být úspěšný, proto právě teď čteš tyto řádky. Uvědomuješ si, co je vlastně úspěch? Mnozí lidé za svůj úspěch považují své nahromaděné bohatství. No je toto pro nás úspěch? Je neskutečně obrovskou chybou považovat za úspěch, jakékoliv pomíjivé bohatství. Nick Vujicic řekl jednou nádhernou myšlenku o štěstí.

Štěstí nepramení z pomíjivých věcí, protože když chceš být šťastný a jdeš po pomíjivých věcech, tvé štěstí bude pomíjivé. (Nick Vujicic)

Co je tedy úspěch? Je načase, abychom si ho zde a teď definovali.

Úspěchem je probudit se ráno tak nadšený, že vyletíte z postele s radostí na cokoli, co vás v ten den čeká. Úspěchem je být obklopen a pracovat s lidmi, které máte rádi. Úspěchem je být v míru ze světem a dát o sobě vědět, ukázat "aha já jsem tady". Úspěchem je snaha sblížit lidi, které nespojuje nic jiného, jen jejich sny. Usínat s myšlenkou, že jste odvedli dobrou práci, i když tento den byl fakt špatný. Úspěch není nic jiného než radost, svoboda a přátelství. A co peníze, sláva, moc? To je už jen výsledkem a nástrojem úspěchu, ale ne tím pravým úspěchem. No jednoznačně si třeba uvědomit, že úspěchem si jen ty.

Milý čtenář, takto bych definoval úspěch já, ale každý má jiné priority. No, když si teď v momentě uvědomíš, co pro tebe znamená slovo úspěch, děláš obrovský skok k svým cílům a snům.

Dosud si držel svůj sen skrytý v své hlavě. Uvědomuješ si, co je pro tebe úspěch a najednou máš sen sevřený pevně v dlani. No už teď nastává ta úžasná chvíle, kdy se můžeš rozhodnout. Necháš se vést za svým snem, který máš v dlani, jako kdyby si kráčel podle kompasu? Přijmeš ho jako svůj jediný směr, kterým se budeš ubírat? Nebo vložíš svůj sen do kapsy a necháš ho zapadnout prachem.

7 komentářů:

janavlac řekl(a)...

Hezky napsané. Já si myslím, že pokud člověk nějaký sen má, tak by si za ním určitě měl jít. Já se tímto způsobem například dostala k podnikání. Je sice pravda, že ze začátku to nebylo moc jednoduché. Vesmír mi prostě nepřál. Neměla jsem moc peněz a kvůli majiteli domu, ve kterém bydlím jsem byla nucena si zařídit virtuální sídlo firmy. Během covidu to také nebylo úplně jednoduché. I přes všechny překážky jsem to nakonec zvládla a teď jsem naopak ráda, že jsem se touto cestou vydala.

terinator19 řekl(a)...

Například můj dlouholetý sen byl mít jednou vlastní pekárnu. Bohužel se mi to nikdy nepodařilo. Navíc v dnešní době není úplně jednoduché si takový business rozjet. Tohoto snu jsem se ale úplně nevzdala, nedávno se mi totiž povedlo sehnat práci v pekárně, takže díky tomu se teď můžu věnovat tomu, co mě vždy bavilo. :)

Tom Veselý řekl(a)...

Ono se celkem snadno řekne ať si člověk jde za svým snem. Já se o to také snažil, právě proto jsem se rozhodl podnikat. Problém byl ovšem v tom, že jsem do startu neměl zrovna moc peněz, tak to bylo celé takové složité. V mém případě tento problém naštěstí ale vyřešila půjčka pro podnikatele. Ta mi opravdu vytrhla trn z paty.

novaklen řekl(a)...

Mám jednu kamarádku, která si právě svůj sen plní. Objevila tady u nás díru na trhu a chystá se ji vyplnit. Všimla si totiž, že tu nejsou žádné veganské restaurace, tak se rohodla si jednu otevřít. Už se jí povedlo sehnat prostor a teď prý shání gastro zařízení. Během tohoto měsíce by prý chtěla vše připravit a pokud vše půjde dobře, tak příští měsíc otevřít. Moc jí to přeju. :)

malinak812 řekl(a)...

Důležité je podle mě operovat v rámci svých možností. Já měl za svůj život mnoho snů, ale bohužel moc se mi jich uskutečnit nepodařilo. Co se ale práce týče, tak s tou svou jsem zatím velmi spokojený. Pracuji jako svářeč a zatím mě to baví. A hlavně to finanční ohodnocení je skvělé. Takové peníze bych asi jen tak v nějakém zaměstnání neměl. :)

michal řekl(a)...

Ve filmu Scary Movie, jakkoliv to je hloupý film, padla jedna myšlenka, že mám sen, mít sen. A to je vlastně něco, co hledám už delší dobu. Takže dělám na svoje triko jako OSVČ a prostě snažím se o to, abych sám sebe našel. Jasně, jistoty tam nejsou. Pracovní úraz, povinnosti zaměstnavatele a na tyto věci můžu zapomenout. Ale ta svoboda, to je k nezaplacení.

michal řekl(a)...

Víte co, ona jedna věc je sen a pak druhá věc je za tím snem si jít. A to je podle mě na tom to nejdůležitější. Co si budeme povídat, můžu si vizualizovat a snít o tom o čem chci, ale ve finále pro to nic nedělám, tak k čemu to je. Když někomu jako práce stačí dohoda o pracovní činnosti, tak prosím. :)

Okomentovat